Tuesday, June 30, 2009

LAWATAN JARINGAN AKADEMIK: GULF RESEARCH CENTRE, DUBAI

GULF RESEARCH CENTRE, DUBAI
Tarikh: 14-15 Mac 2009

Sinopsis:

Hasil dari IKRAB International Economics Roundtable Discourse 2009 “Towards Enhancement of Economic Cooperation Amongst Islamic Countries” pada 29 Januari 2009 dan majlis menandatangani Surat Hasrat pada 30 Januari 2009 dengan wakil Gulf Research Centre (GRC), iaitu Dr. Samir Rajan Pradhan, Penyenyelidik Kanan GRC, delegasi IKRAB telah mengadakan lawatan balas bagi memperbincangkan secara lanjut dan mendalam dengan pihak tertinggi GRC berkaitan isi kandungan dalam perjanjian Surat Hasrat yang lalu.

Gambar foto: (Dari kiri) Y.Bhg. Prof. Dr. Mohd. safar Hasim, Felo Utama Bersekutu, IKRAB, Y.Bhg. Prof. Dr. Jamal Othman, Timbalan Pengarah, IKRAB, En. Abdulaziz Sager, Pengerusi GRC dan Y. Bhg. Prof.

Gambar foto: Y.Bhg. Prof. Dr. Siti Rugayah Haji Tibek menyampaikan cenderahati berbentuk logo IKRAB kepada Pengerusi GRC, En. abdulaziz Sager.

Gambar foto: Delegasi IKRAB yang diketuai oleh Y.Bhg. Prof. Dr. Siti Rugayah Haji Tibek, Pengarah IKRAB, menerangkan penyelidikan yang sedang dilakukan oleh IKRAB berkaitan hubungan Malaysia - Asia Barat yang merangkumi pelancongan, perdagangan serta pembangunan ekonom dan perancangan aktiviti IKRAB pada masa hadapan.